Bilder från helgen!

Här kommer en sammanfattning över helgen:

VALBORG I LUND



Ida


Jag


Jag och Sophie i vår traditionsbild med jordgubb i munnen :)


Folkmassan i Stadsparken



1A MAJ UPPVISNING
Kämpinge GF


Underbara Juniortruppen



ELIAZ DOP



Lilla Eliaz



Micke och Eliaz



Världens sötaste Liam


JESSICAS FÖDELSEDAGSFEST



Ida, Jessica och Figge



Johannes och company



Otrolig fin bild på Figge och mig!! (vi fastnar alltid så bra på bi



Födelsedagsgrisen!

Tack alla som gjort denna helgen helt fantastisk!

Återstår av veckan:
Onsdag: Jobba på Löplabbet och gympan
Torsdag: Jobba på Löplabbet och gympan
Fredag: Jobba på Löplabbet, sen åka till kusinerna i Halland med familjen
Lördag: Jobba i Halmstad sen på konfirmation resten av lördagen
Söndag: Återvänder till Halmstad, gympatävling på eftermiddagen

Någon gång under veckan ska jag hinna skriva på min B-uppsats också!

Fullt upp som vanligt vill säga :)

Nu ska jag ta bort blekningsmedlet i håret och sen väntar sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0