besök

Är det ingen som kan komma och besöka mig i Halmstad snart?? Här är så tomt och tråkigt!!
Tänk om någon hade varit där och lagat mat med mig, någon att snacka och kränga med...det hade varit något!!

I eftermiddag bär det ner till gympan fast jag egentligen inte har tid, men orkar inte sitta och plugga hela dagen.
Var dålig igår och känner mig inte bra idag heller, har lite illamåendekänsla och ingen energi. Borde plugga som aldrig förr idag men finns ingen ork...

Ska på handledarmöte imorgonbitti och borde ju ha någonting att komma med...eller?!?
Känns inte som jag har det!

Nu ska jag få i mig lite lunch, sen måste böckerna fråm två timmar innan jag ska ta cyklen till hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0