Torsdagmorgon

Då var det torsdagmorgon och jag sitter även idag inte nergrävd i mina böcker :( Snart har två veckor gått utan något pluggande, hur bra är det??
Jaja, imorgon får de nog bli flit om jag ska hinna bli klar med alla uppsatser som ska skrivas. Målet är att få visualiseringsprogrammet och föreläsningsuppsatsen klar innan söndagen är slut. Hur ska det gå?? haha!

Idag ska jag ut till Burlöv och träffa Sofie och Liam. Är tre månader sen jag träffa dom sist så ska bli kul och se hur stor Liam har blivit! Snart är han nog uppe o springer massa rundor själv.

Resten av veckan ska jag som sagt tillbringa med mina böcker!! o försöka hitta lite tid på kvällarna för mina kompisar!!

Dags att göra sig i ordning så jag kan åka iväg sen! ska hinna ut en sväng på obs innan jag ska träffa Sofie och Liam tänkte jag!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0