Torsdag

Igår var en bra dag. Figge som här, lika mysigt som vanligt. På förmiddagen åkte vi o vibrationsträna. Spännande. Var första gången och hade gärna gjort det fler gånger, det hade nog gjort underverk för min söndriga kropp. Men svindyrt är vad det är :(

senare på eftermiddagen skulle Figge in och jobba i Burlöv, så jag åkte med och gick hem till Sofie och Liam! Alltid lika kul o träffa små barn, de ger en glädje så snabbt! Och denna gången tror jag han kände igen mig när jag kom!

Vid 6 slutade figge s då hämtade jag honom, så åt vi och sen åkte vi tillbaka till Malmö för att åka och se inspelningen av Grillad. Ganska roligt var det faktiskt!!

Just nu sitter jag i sängen och väntar på att Figge ska vakna. Ska nog snart gå o förbereda lite frukost o hoppas på att han vaknar snart! Sen ska jag iväg med Sophie och trängas med allt folk på invigningen av Entré. Ska bli kul och se hur där ser ut. Hittade ett par skor på Euroskor igår som jag jättegärna vill ha, Lite dyra dock så hoppas på att priset är nedsatt i deras nya butik idag ;)

Ses!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade du något fint på invigningen??

Jag hade också velat sticka dit, men men var ju tvungen att jobba=)

Kram

2009-03-19 @ 20:56:34
URL: http://witte.blogg.se/
Postat av: Annika

Du gjorde rätt som inte åkte ditt! där va så otroligt mycket folk! bättre o vänta lite tills det lugnat sig!

2009-03-19 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0