Snart en ny vecka

Nu har jag varit "hemma" i Malmö i en vecka. Och vilken härlig vecka. Har fått träffa Figge nästan varje dag och har träffat mina underbara vänner. Underbart skönt. Och har sluppit vara själv på dagarna. Mamma och pappa är allt bra o ha dom :)

Som det ser ut nu verkar jag bara kvar en vecka till :) Kanske borde upp en sväng och kolla så lägenheten står kvar!! o vill ha mitt tentaresultat. Men då måste jag åka upp och hämta det! Vi får väl se hur veckan ser ut innan jag bestämmer mig.

'Helgen har varit väldigt lugnt och skön. I fredagskväll åkte jag hem till Sophie. Hon bakade och lagade mat hon skulle ha på lördagen och jag mös med Skrollan :)
På lördagens tog jag det mest lugnt på dagen och pluggade. På kvällen blev det schlager hos Sandra. Mycket trevligt. Fick träffa ida, katja, jenny och sandra! :)
Idag har jag bara suttit och pluggat men har lagt det ifrån mig för dagen nu. HATAR UPPSATSER!! När ska högskolor inse att srkiva uppsats kanske inte alltid är det bästa sättet att lära sig på. Inte för mig i alla fall! Finns inget värre. Synd att resten av terminen bara är massa uppsatser... Jag kommer vara så smart när jag är klar i Halmstad, haha!

Men nu ska jag äta kycklingsoppa och sen ner på gympan :) snart är det dags för tävling.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0