Ny vecka!

Då var det återigen en ny vecka uppe i Halmstad och en helg i Malmö har passerat.

Fredag: Satt och skrev på min hemtenta, som jag naturligtvis började på i sista minuten. Har haft två veckor på mig utan att starta! Bra jobbat!! (Klapp på axeln). På kvällen var det släktkalas som gällde.

Lördag: Årsmöte på Lingvallen och Annika är numera styrelsemedlemm i Gymnastikförbundet Skåne. Fint va??
På kvällen skulle jag få äran och festa med Carro och Sara i Malmö. Blev förfest hos Patrik, mycket trevligt och sedan var det tänkt att vi skulle gå ut. Men Annika visade sin lite klantigare sida och tappade sitt bankkort, körtkort o sina pengar när hon klev av taxin i stan. Så det blev ingen utgång för mig inte, det var bara att bege sig hemåt.

Söndag: bakisdag, dock inte bakis utan bara trött :) Låg på soffan hela dagen UTAN att plugga. På eftermiddagen åkte jag ner till Kämpinge och gick en lång promenad. Det härligaste på länge. Solen var framme, de va varmt och det blåste nästan ingenting!









Idag: Åkte upp till Halmstad tidigt i morse och fick sällskap på stationen i Lund av Alexander. Mycket trevligt att träffa på honom, inget jag gör varje dag. Sen var det dags att sätta sig med hemtentan eftersom den ska in i morgon. Nu är klockan snart tio och jag har gett upp för dagen och har typ två sidor kvar att skriva. Men jag hoppas ha lite ork efter morgondagens föreläsning så jag får det gjort då. Kanske lite väl i sista minuten men så är det alltid.

Jag har också varit ute på gympan här. Var tre veckor sen sist så riktigt kul att komma ner dit igen. Under denna vecka är det fullt upp.


Resten av veckan:
Tisdag: föreläsning, plugg och träning. Ska även ta mig bort till Friskis&Svettis som tydligen ligger intill min löparrunda. Och ska tydligen inte vara så dyrt och köpa kort där så ska inom och se efter. Men jag ska i vilket fall följa mitt träningstempo från förra veckan. Då blev de två löprundor och två långa promenader. Måste bli minst lika mycket denna vecka.

Onsdag: föreläsning, träning, gympan

Torsdag: JAG FYLLER ÅR!! :) Har föreläsning och sen ska jag köpa mig en tårtbit till mig själv. Ska även försöka hinna med en löprunda. Sen bär det av ner till Malmö så jag hinner på gympan på kvällen.


Får väl se om jag fullföljer mitt träningsschema!!!?


Fredag ska jag shoppa present med Farmor hoppas jag och ska även städa hela lägenheten så det är ren och fin på lördag.

Lördag: FÖDELSEDAGSFEST!! Ska bakas och lagas massa mat på dagen och på kvällen ska det festas en massa :)

Fick förresten ett skumt brev på posten idag! Ska se om jag kan få in en bild på det här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0