Måndag

Då har ytterliggare en dag gått och måndagen närmar sig sitt slut. Idag har jag tillbringat dagen på Waynes i stan och suttit och pluggat. Fick skrivit några sidor idag i alla fall så närmar mig mitt mål. Har några tomma dagar kvar denna veckan så ska väl hinna med lite mer.

Ikväll väntar lite kex och ost med mamma och senare kommer Figge hit och tillbringar natten här innan han ska iväg och jobba igen. Naturligtvis lyckas han få jobb varenda dag när jag väl är här nere i Malmö. Det är väl typiskt :)

I veckan har jag inte mycket planerat, blir förmodligen en liten sväng till Entré på torsdag och trängs med alla folk på invigningen. Varför inte liksom?? Jag hoppas på att få med mig Sophie!! Och sedan i helgen väntar tävling. Ska vara i Landskrona kl halv nio på lördagmorgon och då ska jag ner till Höllviken och hämta upp gymnaster först. Vi får väl se hur pigg jag är när jag väl kommer till hallen den morgonen!

Dags att plocka fram lite kex!


Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0