ensamhet!

Ensamhet kan göra så att man mår riktigt kasst! Och idag har varit en sådan dag! Va i skolan imorse, supertråkig föreläsning så gick efter en timme och satte mig med hemtentan i stället! Gjorde klart den ganska fort och blev väl inte min bästa hemtenta, men men!

Sen åkte jag hem o hade ingen lust för någonting. Skulle springa idag men hade ingen motivation för det alls. Så blir till och sätta klockan tidigare imorgon istället!

Gick in till stan i eftermiddags i hopp om o bli lite gladare, men vet inte om det hjälpte!! Köpte me mig tidning o lite godis så ska kränga det nu :)




Här är brevet jag fick på posten igår! Jag vet inte om ni ser allt men skumt är det i alla fall!



Nu ska jag fortsätta se på Guif-Lugi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0