Denna helg har det hänt hur mycket som helst känns det som!

En rapportering från helgen:

Fredag:
Satt och förberedde min föreläsning hela dagen och höll på att bli hur arg som helst, kändes mig nog lite för stressad. Sen kommer jag ner på gympan så dyker 6 tjejer upp och det är inte lönt att köra någon föreläsning för bara dom då allt handlar om laget. Så jag fick snällt tänka om lite och gjorde lite övningar och lekar istället. Så blev ju något i alla fall!

Kvällen rillbringades med Figge. Blev matlagning och tv hela kvällen. Underbart skönt!

Lördag:
Tog det lugnt på dagen och bara gjorde ingenting. På eftermiddagen följde jag med pappa på handboll, såg på HK Malmö. Var väl inte världens mest spännande match! På kvällen väntade schlager på Prins Bernard. Otroligt roligt. Var med Jessica, Sophie, Petra och en kompis till Petra. Först var det buffé och schlager på tvn, sen en visning av massa gamla scenkläder av Owe Sandström tror jag han hette. Det var faktiskt kul att bland annat se massa gamla Abba-kläder.



Sophie och Jessica


Jag


Sminkpåfyllning


Sophie (lyckas inte vända bilden rätt)


Hela ligan!


En nervös anka :)


Sophie


Jessica och Sophie


Jag och Sophie






Söndag:
Tillbringades i Lund på en flöjtinspiration. Kosta massvis med pengar och var mindre rolig tyvärr. Så var ganska missnöjd med det faktiskt. På kvällen var det gympa som gällde och Figge kom efter för att få tillbringa några sista timmar med Playsan. :(

Måndag:
Vaknade med dunderhuvudvärk när mamma kom in och väckte oss för att få säga hejdå till Playsan. Så blev ett ledsamt farväl till världens bästa hund :( Huvudvärken satt tyvärr kvar och ville inte släppa. Senare på förmiddagen tog jag bilen upp till Halmstad för att snabbt däcka i soffan här uppe i huvudvärk. Åkte ner till gympan men kan inte säga att jag borde varit där. Satt med och bara tittade, klarade inget annat. Kan inte röra mig snabbt får då känns det som huvudet ska sprängas!! Ajajaj!!

Vid tio försökte jag lägga mig men huvudet värkte så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Istället blev det massa telefonsnack istället som kanske inte gjorde att mitt huvud mådde bättre eller min feber men ändå. Först ringde Ida och berätta hon blivit påkörd av en moppe, vilket som tur var gick bra för henne!! Tack och lov. Sen ringde Sandra som bråkat med pojken. Inga roliga samtal alls. Efter detta låg jag i plågor länge innan jag till slut somnade. Dock vaknade jag många gånger under natten :(

Dock en positiv överraskning när jag anlände till min lägenhet i Halmstad. JAG HADE FÅTT NYTT KYLSKÅP! Underbart skönt. Det gamla lät så mycket så jag vaknade av det på natten. Men nu hade de varit så underbart snällt och köpt ett nytt!

Idag:
Tog mig snällt upp till skolan och satt mig igenom 3 timmars föreläsning. Inte roligt alls men måste man så. Resten av dagen har jag bara sovit bort. Så jag hoppas verkligen jag kan somna om en stund igen. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Är så otroligt tråkigt o vara sjuk. Speciellt när man aldrig mår bättre!
Men vem vet, kanske vaknar jag utan huvudvärk imorgon, kan ju alltid hoppas.

Så helgen har varit både rolig och tuff och nu lider jag av lite huvudvärk, men men!! :)

Hoppas på att jag blir frisk snart så jag får läst något, har ju lite uppsatser att skriva!

Nu ska jag försöka diska lite här, har lyckats fylla diskhon :( Sen är det dags att sova!!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0