Då var man "nästan" frisk!

Då har jag legat sjuk i fyra dagar och det var länge sedan jag var så uttråkad. Huvudvärken är borta och ryggsmärtan är nästa helt borta. Tog mig till en naprapat igår akut, då jag knappt kunnat ligga ner på hela den natten. Och det knakade så det slog härliga till. I natt gick det sådär o sova, bättre än natten innan i för sig. Hoppas jag kan få sova en hel natt i natt. Imorser vaknade jag med världens förklyning så nu lever jag med en bit pappa i handen hela tiden, haha!! Men allt är bättre än de varit de andra dagarna denna veckan.

Nu har jag bara SÅ HÄÄÄÄÄRRR mycket skolsaker att ta igen denna veckan som kommer. Ska vara hemma så hade ju tänkt jag inte skulle behöva plugga så mycket men nu måste jag det ändå.

Jag undrar förresten hur det är att komma hem till en lägenhet utan Play som komme roch möter en vid dörren. Kommer vara väldigt tomt.

Imorgonbitti bär det av till Lingvallen för två dagars möte med Ungdomsrådet. Ida kommer inte så jag undrar hur jag ska klara mig :)

Sedan väntar eventuellt två veckor nere i Malmö!!

Ikväll ska jag se Lets Dance, då ska viktor och High school musical-gänget vara med :) Måste ses!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lite dålig uppdatering på bloggen hörrudu ;)

2009-03-11 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0