Back in Halmstad!

Efter två veckor nere i Malmö sitter jag uppe i min lägenhet i Halmstad igen. Skönt och vara hemma hos alla sina saker igen men samtidigt var det en skum känsla att åka hit i morse. Malmö är verkligen mitt hem och här bara är jag...!! Känns inte bra! Måste allt skaffa mig ett liv här uppe. Men det lär väl inte gå när jag bara åker ner till Malmö hela tiden! :)

Helgen har varit helt underbart fantastisk. I fredags bestämde jag och Cassie oss för att åka in till stan och sätta oss och dricka lite vin. Vi tog oss till Lilla Torg och där möttes vi av massor av uteserveringar. Redan i mars är dom framme. Vi hitta en bord precis intill en värmepump (så heter de inte men kommer inte på rätt namn). Vi satt till slut i t-shirt utomhus en kväll i mars. Riktiga sommarkänslor infann sig. Och snart är ju sommaren faktiskt här.

Lördagen spenderades i Landskron på tävla. Hem åkte vi med ett guld, ett silver, ett brons och en fjärdeplats. Tjejerna och killarna var jätteduktiga och presterade verkligen på topp. Vilken lönade sig med medaljer!

På kvällen åkte jag till Caroline i Höllviken. Blev lite vin och cider hemma hos henne och sen drog vi ner till Millenium. Mysigt mysigt.

På söndagen var det återigen dags för tävling, dock inte för mina gymnaster men min föreninge stod som värdar. Så jag var divetvis där och hjälpte till. Kvällen innan diskuterade jag och Caroline SM och att jag i år inte kunde följa med och titta. Jag har två år innan fått följa med som ledare för hoppreparna då Kajsa har full upp med arrangemanget av tävlingen. Så när jag kom till hallen frågade Kajsa mig direkt om jag kunde tänka mig att åka med på SM i år igen. Snacka om tajming. Så det blir SM i år igen, underbart kul!

Idag har jag som sagt åkt upp till halmstad igen. Var redovisning idag som gick jättebra. Jag hämtade även ut min kognitionstenta där jag satte ett fint VG :)

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0