Söndag

Då var denna vecka snart slut och jag har inte kommit långt med allt jag har att göra.

Var i alla fall och tränade i morse, funktionell boll. Kändes inte jättejobbigt men man kommer åt små och viktiga muskler i alla fall! Och framför allt så fick jag tränar i alla fall!

Snart är det dags för lite lunch! Ska ladda med smoothie, knäckis och ananas :) Mums! Sen blir det till att leta fram alla sommarkläder och planera vad som ska med på resan! Veckan är fullpackad sen så måste ta tag i packning nu i dagarna!

Ikväll kör gympan igång igen. 3 veckors uppehåll är över och jag får äntligen åka ner till hallen och träffa mina tjejer! ska bli underbart skönt! :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0