Sista dagen i värmen

Då sitter vi här på Alis restarang och har precis ätit. Smarigt och gott.

Känns både skönt och mindre kul att åka hem. Tråkigt och lämna värmen men skönt och kommer hem till rena och fina sverige. Och allt som väntar nu framöver. Ska till Ikea och leta nbya möbler och på tisdag börjar studierna i Halmstad.

Imorgon åker vi fårn hotellet vid 11 och är hemma i Sverige vid 18 på kvällen. Ska bli skönt och komma hem till egna sängen också. Kan meddela att vi har världens hårdaste kuddar i sängen, haha!!

Nu ska vi ta fram kortleken och sedan ska jag ner på "gågatan" och handla en väska jag hittade. Mycket sådant skit här nere. Jag behöver ju ingen men måste ju handla med mig något hem :)

Jag hoppas ni har det bra i kylan hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0