Nytt år!

Då var det ett nytt år. Och vilket händelserikt år 2009 ska bli :)
Festande igår var mycket trevligt, tack för tillställningen Ola! Kom hem vid halv fem i natt och satte mig lite snabbt vid datorn. Fråga mig inte varför men jag gjorde det i alla fall. Gick in på aftonbladet.se och det första jag läser är om en diskoteksbrand i Bangkok med flera dödsfall! Gud vad rädd jag blev! Skickade snabbt iväg ett SMS till Micke och bara hoppades på att han skulle svara på det! Tänk om han valde att fira sitt nyår på just den nattklubben!! Som tur var fick jag ett snabbt svar från honom om att de inte ens visste om att något hänt *pust*.. Vad skulle jag gjort om även min bror försvann?? Det finns inte....!! Jag är glad att han och hans kompisar är välbehållna!

Som vanligt kan jag inte sova när jag e bakis. Vaknade vid 9 och beslöt mig för att gå en långpromenad med hunden. och nu har jag fortfarande inte lyckats somna. Är så sjukt trött så jag inte orkar göra något men ändå kan jag inte sova. Märkligt!! så vad får man gjort denna dag när man väl är ledig?? ingenting!! Men får väl kränga en pizza snart i alla fall och hoppas på att huvudvärken går över :)

Blev inte många bilder från igår men här kommer några i alla fall:


Heleneholms slott


       
Lotta, Ida och Daniel ute vid tolvslaget



Daniel, Camilla(?) och Ida


 
Lotta och Pilis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0