Måndag

Då var arbetsvecka igång igen, men som tur var så är den inte så lång. Imorgon är jag ledig och sedan är det bara två dagar kvar. Sedan lämnar jag min heltidstjänst på Löplabbet.

När klockan var halv fem idag upptäckte vi att många butiker började stänga igen. Vi blev funderasamma och kom på att det är trettondagsafton och att denna dag räknas som en lördag. Vilken betyder att vi jobbade på dubbel lön idag. Underbart! Vi valde även att stänga vid fem så vi fick komma hem en timme tidigare! Skönt med en sådan chef!

Imorgon är det röd dag som sagt och jag är ledig. Blir en tur upp till Halmstad och kolla på min blivande lägenhet, eller studentrum kanske är ett bättre ord att använda. Ska bli spännande och se hur den ser ut och hur den ligger i Halmstad. På kartan ligger den väldigt centralt i alla fall. Ska även se om jag kan få tillgång till den någon dag tidigare så jag hinner flytta upp mina saker innan 30 januari då jag åker på snabbvisit i Stockholm me Ida.

Mina andra dator krånglar här så ska försöka sitte med den lite och se om den kan fungera lite mer normalt. Vill försöka få utbränt alla mina foton så jag inte bli av med dom. Efter det blir det nog en film innan jag somnar in i min säng :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu har jag äntligen hittat till din blogg, glömde kolla upp det innan, hihi!!

Din blogg är ju jätte fin, du kanske har fixat till den??=)

Gud va underbart att åka till Egypten nu, jag är lagom avundsjuk!!

Ha det bra!!

Kram witte;)

2009-01-07 @ 17:14:35
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0