Kärleken är på besök :)

Sitter här i Halmstad och har fått underbart sällskap!! Figge blev fotbollsledig och tog tåget upp hit igår! Skönt att slippa fördriva dagarna helt själv.




Idag var jag först på föreläsning i tre timmar. Sedan kom jag hem till en pojk som låg framför en film. Den fick han snällt pausa och gå ut på en promenad med mig. Vi gick upp till Galgberget som är typ en skog mitt i stan. Backigt och massa löparrundor. Hit ska jag springa nästa gång det är dags. På vägen  hem gick vi genom stan och jag hittade ett par jättefina skor på rea!

Sedan vände vi hem så jag fick pluggat lite i alla fall. Nu har vi precis tittat på handbollen och ätit mat. Disken står kvar på bordet så är väl tid att ta tag i det innan vi ska iväg på bio. Vi ska gå och se "Yes man". Så det har hunnits med mycket idag!

Imorgon bär det av till stockholm med underbara Ida :) Whii!! Vi ska njuta på hotell en natt, inte helt fel!

Dags och diska!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0