hemma igen

Då var man hemma i kylan igen. Jag njöt väldigt mycket av min egen säng inatt!

Jag vaknade redan halv åtta idag, men idag fanns det ingen brådska för att komma ner till stranden =( Men åkte iväg med pappa på lite shopping istället. Först en tur till ikea, och sedan Jysk och Ilva. Det blev ett matbord, en soffa och lite småsaker som skålar och handdukar med mera. Har även tittat ut skåp jag ska ha under min säng men de köpte vi inte idag. Mitt i vår shoppingtur ringde Frida som har min lägenheten nu, och meddelar att jag kan få tillgång till lägenheten redan på tisdag :) Så nu var det dags att verkligen planera för flytt! Dock får jag leva sporadiskt första veckan och flyttar upp mina saker först nästa vecka. Men det ska väl gå ändå! Ska köra upp denna veckan så jag får med mig en del i alla fall. Ska sova hos mina kusiner måndag till tisdag och sedan i min EGNA lägenhet i två nätter... Jag kan inte riktigt förstå att jag ska flytta men så är det :) kul kul!


Till Witte: Jag ska läsa Idrottspsykologi i Halmstad och i Egypten hade vi väl lite över 20 grader på dagarna och runt 15 graderna på kvällarna. Eller jag vet inte exakt men skulle väl kunna gissa att det var något sådant.

Nu ska jag sätta mig och planera vad som måste med upp till Halmstad på tisdag och packa ner lite i flyttkartonger. Sedan väntar Handboll ikväll, Sverige - Kuba!

Ska ta tag i att ringa upp lite människor nu och berätta att jag är hemma :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va kul, spännade med en ny stad och nya människor!!=)Hur lång är utbildningen och hur ser planerna ut efter det, vad vill du jobba med??



Kan du inte lägga ut lite fler bilder från resan??=)



Kram

2009-01-18 @ 15:06:49
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0