Avresan närmar sig

Då är jag inne på min sista jobbdag på Löplabbet för denna gången. Snart är jag tjänstledig i ett halvår. Känns lite smådumt o lämna jobbandet och friheten men nu är det dags att sätta sig i skolbänken igen. Men det passar mig bra det också.

Det är många spännande veckor framför mig nu :) Resa, ny skola, ny stad och ny lägenhet.

I tisdags var jag och mamma uppe och tittade på min blivande lägenhet. Jag kan ju inte påstå att den är speciellt stor. Men jag ska nog överleva. Behöver dock köpa lite nya möbler. Ska ha någon skåpanording under sängen, behöver ny soffa och ett matbord. Så blir till o inta Ikea när jag kommer hem från resan. Lägenheten ligger jättebra i Halmstad, kanske två minuter från City! bor granne med biblioteket och Nissan. Kommer nog bli hur mysigt som helst när våren väl närmar sig.

Imorgonbitti bär det av till Egypten med Figge. Väskan står hemma nästa färdigpackad, bara det sista småsakerna kvar. Ska bli så underbart skönt och komma iväg och bara sola, bada, snorkla och äta massa god mat.

Nu ska jag gå på lunch, sen återstår bara lite mer än 4 timmar på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska du plugga i Halmstad??



Ha det så kul på resan, och hälsa Figge!!=)

Kram

2009-01-08 @ 18:42:24
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0