Världens bästa hund!

Mamma ringde mig för en stund sen och meddelade att de bestämt sig för att göra av med underbara Play. Han skäller sig igenom dagarna där hemma när han är ensam och grannarna klagar så nu orkar inte Mamma och Pappa försöka mer. Så nu hade de verkligen bestämt sig. Och jag skulle typ vara glad om han fanns kvar när jag kommer hem nästa vecka...!! eller så skulle jag och Micke få åka iväg till veterinären med honom. Uschh!! Finns inte. Världens mest underbara och söta hund!!

INGEN SOM VILL HA EN HUND??????? Jag vill inte han ska försvinna från denna värld. Visst är han gammal men han är frisk och kry och hur pigg som helst (typ)...!!

Perfekt uppladdning inför morgondagens tenta =( Jag vet ju hur mina tankar kommer vara imorgon under skrivandet!! Men bara och bita ihop!!

Idag har jag inte pluggat allt för mycket. På något sätt känns det nog som jag har koll på läget...tror jag i alla falll!! Men jag hoppas ju på rätt frågor imorgon. Gör han några småfrågor kommer jag inte kunna det, haha!!


Bilder på världens bästa hund:






















HJÄLP MIG HITTA NÅGON SOM VILL TA ÖVER DENNA HUND!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0