Tentan är över!

Då var man hemma efter tentaskrivning...så skönt att ha det över!! Kändes verkligen jättebra, så ett G ska där verkligen vara! Får bara ha 10 poäng fel för VG så det är jag inte säker jag får. Men klarat den ska jag allt ha gjort. Men usch vad många sidor det blev, kramp i fingrarna när jag gick där ifrån.

Men nu kan man bara slappna av och det ska jag verkligen göra idag! Ska äta lite lunch nu, sen ska jag gotta mig me kladdkaka och film på eftermiddagen och lite chips o drinkar innan jag ska på förfest hos Marcus! Riktigt bra dag vill säga. Hade tänkt att jag skulle ut o springa men här e ganska mkt snö så jag hoppar det i dag! Ska bara njuta av att inte göran någonting! Underbart!

Mindre underbart är att min pojk förmodligen inte komma upp hit imorgon som planerat!! :( Jag får väl överleva ändå!

Ingen som blivit sugen på en hund än?? :)

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0