paus i pluggandet..!!

Har tagit en lite paus i alla kognitionspsykologi....!! *pust* Sjukt mycket kvar att läsa och skriva så hoppas jag hinner klar till på fredag så jag kan komma hem i helgen!! Annars är det smäll på fingrarna :)

Men har två dagar kvar på mig så får väl hoppas jag hinner!!

Annars händer det inte så mycket denna veckan, föreläsning på förmiddagnarna och plugga hela eftermiddagarna!! Igår fick jag lite paus i alla fall med filmvisning hemma hos Marcus, skönt!!

Idag blir det ingen paus inte, åker inte ens bort till gympan idag, känner inte riktigt att jag har tid. Kommer jag inte vart med detta pluggandet kommer jag inte vara redo för tentapluggandet nästa vecka heller. Så bäst o skärpa sig!

Till helgen är det Alla hjärtans dag!! Massvis med extra kärlek..!! :) Det vill säga, lika mkt som vanligt, hihi!!

Nej nu är det väl snart dags att ta ett ryck till här. Läsa lite till, sen se Mästarnas mästare (grymt program) och senare lite mer läsande innan det är dags att sova, Whiii!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0