fredagkväll och jag har inte nått upp till mitt mål!

Ja då var fredagen snart slut och jag sitter kvar uppe i Halmstad. Har suttit och pluggat hela dagen och ändå är jag inte klar med alla dessa jäkla instuderingsfrågor. Det är skrämmande så lång tid de tar. Så det blir till att plugga imorgon när jag kommer hem till Malmö.



Så här mycket känns det som jag har kvar att göra....*pust*



Imrorgonbitti åker jag alltså hem till Malmö en sväng. Har flöjtlektion på förmiddagen och sedan ska jag umgås med min kärlek :) Och på natten verkar de bli att vi följer med Cassie och company på lite nattbowling :)

Söndagen blir nog mest plugg och sedan träning på kvällen för att sedan åka upp hit igen tidigt på måndagmorgon så jag kan gräva ner mig i böckerna i 5 dagar till innan tentan nästa lördag!! Känns sjukt tungt faktiskt, men kommer vara skönt när den är över. Är enda salstentan denna terminen så det är väl bara till och bita ihop!

Nu ska jag ta och städa klart det sista här i lägenheten så den är ren och fin när jag kommer upp hit på måndag igen!

Förresten; jag gjorde en grym löprunda i går!! Hade inte tänkt springa men tog mig ut ändå! sjukt kall luft och starten var tyngre än på länge, men ändå blev det den längsta rundan hittills :)
NAJS!!
Snart är jag uppe på lång sträckor (vanliga kortrundor för en normal motionär vill säga)

Tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0