Ledig dag

Idag är jag ledig och givetvis vaknar jag kl 8. De andra dagarna i veckan har jag behövt gå upp kl halv åtta och då har jag varit trött som aldrig förr. Varför är det så?

Idag väntar som sagt en ledig dag. Sak eventuellt ut till Figges föräldrar och låna deras trädgård  så jag kan ligga och sola. Ska dock plugga en del idag. Måste göra lite på ena hemtentan och behöver läsa lite inför uppsatsen som ska skrivas.

I eftermiddag åker jag upp till Lingvallen för att vara där ett dygn. Möte med styrlesen väntar. Sen stressar jag hem imorgon för att hinna hem till släktkalas :)

På söndag skulle jag ha en heldag med Figge men var tvungen att lägga några timmar på gympan mitt på dagen. Sen på kvällen åker jag till Halmstad så jag är redo och provjobba på TeamSportia. Sköter jag mig får jag jobb där och då kanske jag ser till att BO lite i Halmstad också, haha! Det är skönt att komma till Malmö och gå tillbaka till allt man har här, men vill ju ha lite mer liv där uppe också. Får hoppas jag får besök av vänner istället. Så långt är det ju inte dit. Vi får väl se vem som blir den första att vilja komma upp!

Nu ska jag gå och handla nya bullar till frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0