En glad (??) nyhet

Imorgonbitti ska jag iväg på jobbintervju på TeamSportia här i Halmstad. Lät på butikschefen som det verkligen behövde mig så det är ju lite spännande. Trotts allt besitter jag ju lite expertkunskaper :) Men vill jag jobba här uppe hela sommaren om jag får chansen?? Jobba och vara helt ensam resten av dagarna?? Hmm... Vill ju ha jobb så jag kan ha det som extrajobb under höstterminen när jag pluggar!! Orkar inte vara pank längre!! Så hemskt!!

Kan inte handla något, har massa presenter att köpa och jag behöver nya kläder...!! o mat...!! Livet är tufft!!

Men håll tummarna för mig imorgonbitti! för lite extrajobb vill jag ha i alla fall!!

Idag fyller min Figge år, STORT GRATTIS PÅ 25 ÅRSDAGEN!!! Tyvärr får vi inte spendera den tillsammans :(
Men på söndag ska vi i alla fall iväg på fotboll, almö mot Trelleborg. Det är väl vår enda dag tillsammans på flera veckor verkar det som!! Svårt och få ihop det när man bor på olika håll och vissa jobbar ihjäl sig :)

Ska sitta och plugga en liten stund till nu så jag blir klar med min komplettering som jag fick efter att ha missuppfattat skolans dåliga beskrivning. Så har skrivit fyra sidor till nu så det får jag hoppas räcka!!

Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0