Då är man ett år äldre

Återigen är det dags att sammanfatta helgen som gått. Känns som jag alltid sitter och gör det på måndagkvällar!

I fredags var jag i stan, först med figge och sen kom Micke och gick en liten runda med mig. Tanken var att hitta något och ha på mig tills på lördagen men efter flera timmar i stan gav jag upp. Kvällen spenderades hemma, städade och lagade massa smörgåstårtor!

Lördagen började med en runda i stan, och hittade en klänning i första affären jag gick in i! helt perfekt! Sen blev det lunch ute i solen för att sedan åka hem och förberedda det sista inför kvällen!

Kvällen blev en underbar kväll. Tack allihopa som kom!! många blev det och jag fick massa fina paket! stort tack allihopa! Kvällen fortsatte till White, var helt okej där!! Sen åkte jag och figge hem och krängde ännu mer smörgåstårta! mumsigt!

Igår sov jag mest bort dagen, sjukt vad trött jag var! tufft och hålla i en fest, haha! Igårkväll körde jag upp till Halmstad med alla mina paket! dammsugare, strykbräda, koppar, presentkort, skor, jacka, kläder m.m! massvis med fina saker har jag fått!

Måndagen startade med en löprunda och sedan ut på gympan! påsklovsträning!! Sen stressa jag hem för att hinna träffa Elin och Cajsa för och bli klara med vårt grupparbete. Och klara blev vi! redovisningen ska ta cirka 20 minuter, vårt lät ta typ 5 minuter, men men :) mer har vi inte och säga, haha! Annars har jag inte gjort så mycket. Har städat och strykit och ska snart laga lite mat!!

Imorgon ska jag ut o springa igen och sedan är det gympa igen :) På eftermiddagen hoppas jag på sol så jag kan gå ut och sätta mig på gräset och bara njuta!

Nästa vecka skajag lämna in ett PM om uppsatsen! kanske dags att komma på vad man ska skriva om?!?!? Några tips!!??? Jag är helt nollställt och ingen kan hjälpa mig...!!! HJÄLP!!!

Vad händer i påsk?? händer det några trevligt!! själv har jag gympa varje dag, men det är väl livet?!?! eller?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0