20 ÅR

Idag borde det varit din 20 årsdag vi skulle fira...!! Men istället blir det en dag med extra mycket tankar på dig och om hur du har det. Jag vet inte om jag tror på ett liv efter döden men om det finns så hoppas jag du har det bra där du är! Vi saknar dig en massa här hemma!

Jag tror ingen kan förstå hur det är att gå igenom något sånt här. Går inte att föreställa sig hur ens känslor och tankar förändras efter att man varit med om något så ledsamt. :( Du finns SÅÅÅ ofta i mina tankar! Tänk om allt inte hade hänt...........


Sitter och lyssnar på sångerna från din begravning...! UUsch så  mycket känslor det väcker. och så olika känslor. En del av mig vill le och minnas den fina begravningen du ändå fick. Fin musik, personliga tal från prästen och alla dina vänner var där för att ta förväl av dig. En annan del vill bara skrika, gråta och bryta ihop....!!


Kommentarer
Postat av: Ida Ståhl

Vet du vad Annika, man kan göra både och!! Man får le trots att det hela är sorligt men, man får också gråta för att det är förjävligt! Jag tror aldrig man kan förstå hur det är att någon så nära rycks ifrån en, men jag vet hur jobbigt det är när någon försvinner trots att jag aldrig kommer förstå! Det är skit helt enkelt och jag hoppas att du oftast kan le :)

Kram på dig

2009-04-29 @ 17:37:47
URL: http://idastahl.blogg.se/
Postat av: Cäsh

Mina tankar finns hos dig, jag finns bara en liten bit bort om du behöver en axel. Any time Annika. <3

2009-04-29 @ 22:18:30
URL: http://cassandrahalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0