Tisdag

Imorse gick jag snällt upp kl 8 för och äta frukost och sedan gå ut och gå. Var ute i en timme, gick till havet. Och jäklar vad där blåste. Målet just nu är att träna massor, massor , massor! Får väl se hur bra det går :) Än så länge har det börjat bra i alla fall. Sprang igår och var ute och gick idag. Sen ska jag springa imorgon eller torsdagmorgon. Ska försöka få det gjort imorgon.

Annars idag har jag mest pluggat. Har inlämning imorgon så har suttit och skrivit ihop den. Sjukt segt! Så det ska redovisas imorgon och sedan är det bara att sätta sig med en  ny uppsats som ska in nästa vecka =( Segt som bara den!

Idag i posten fick jag äntligen min tumbling-licens. Gick kurs i november och först nu kom svaret att jag klarat kursen. Snacka om att ta tid! Men nu har jag det i alla fall :)

Imorgon är det skoldags som sagt och ytterliggare lite plugg. Ska försöka ta mig ut och lämna ut lite CV. Hatar det men bara och få det gjort.

Imorgon är det våffeldagen och jag har inget våffeljärn. Så lär ju inte bli några våfflor för min del imorgon :(

Jag har fest nästa helg, och verkar som det kommer en hel del folk. Kommer bli riktigt kul! :)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0