onsdagkväll

Då var det onsdagkväll och jag är trött som bara den. Det har varit tre långa dagar som start på denna vecka och idag känner jag verkligen av det. I måndags var jag på TeamSportia för första gången och provjobbade. Mycket nytt men ändå mycket jag redan kan vilket känns väldigt skönt. Nu är det bara att komma in i deras sätt att jobba, lära sig hitta i labyrintlagret och lära sig lite om alla produkter!

I tisdags var det först föreläsning på förmiddagen och sedan jobbade jag. Går bättre och bättre. Något jag måste lära mig är fotbollsskor. Vi har hur många modeller som helst och jag står som ett frågetecken främför dom och fattar ingenting!! :)

Jag ska dit igen nästa vecka sen hoppas jag på ett besked om de vill ha kvar mig eller inte. Jag hoppas på några garanterade veckor i sommar så jag kan säga till på Löplabbet hur jag gör i sommar. Det börjar verkligen brinna i trådarna på löplabbet så hoppas på besked snart! slutar väl med att jag står utan jobb kanske, haha!

Idag har det pluggats en massa! Hemtenta på förmiddagen med Marcus, sen föreläsning och efter det följde jag med Marcus på hans spinningpass! Oj vad jag kommer ha träningsvärk imorgon! :)

I lördags hade jag och Micke släktkalas förresten, och jag fick en ny cykel av mormor!! ibland har hon sina bättre dagar! :) Ska försöka ta mig till henne och hämta den någon dag också!

Till helgen väntar JSM och jag längtar som bara den. Ser fram emot en helg med Juniortruppen!!
Tävlingen äger rum i Idrottshallen i Lund lördag och söndag. Närmare 50 lag är med och slåss om medaljerna!
Kl 10 på lördagen kvalar tjejerna och kl 10 på söndagen tävlar mixen final!
Jag hoppas mixen gör en superdebut och kommer hem med en medalj!

Dags att äta lite ananas! var precis iväg och köpte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0